Segalanya yang wujud di sudut kedengkian & ketidakpuasan hati. Penulis mengarang berdasarkan fakta agak-agak, khabar angin, cerita kawan-kawan dan dibandingkan dengan pengalaman hidup yang selama ini susah & melarat.



Sunday, December 09, 2007

RM200.00 boleh dapat duit hari hari. e-dagang!!

Sunday, December 09, 2007
Malam tadi aku gi makan ngan member2 sekali lepak. Ade lak sorang brader waiter tu datang lepak ngan aku pastu citer pasal peluang perniagaan "e-dagang".

Aku tanye le dia.. apa yang diniagakannye tu? dia kate "sekarang ni e-dagang la".

Macamana, aku tanya?

"Masuk RM200 pastu diaorang rolling la, hari hari boleh masuk duit"

Cisss, nak je aku pangkah, ape yang diaorang rolling tu? Rolling Duit orang pegi jual ape? ke pegi beli loteri? tapi segan la aku nak bikin scene.. biar la aku kata dalam hati.

Pastu dia amik no H/P aku. Nanti dia call kalau abang dia dah datang, ajak kengkaan ramai2 boleh dia terangkan satu satu.. peluang menjana kewangan ni. "E-Dagang"

Cehhhhhhh "e-dagang" kunun...

pegi dah..!

0 komen:

Berita - Video - Web berkaitan

World Tech News

In-Tech Central News