Segalanya yang wujud di sudut kedengkian & ketidakpuasan hati. Penulis mengarang berdasarkan fakta agak-agak, khabar angin, cerita kawan-kawan dan dibandingkan dengan pengalaman hidup yang selama ini susah & melarat.



Sunday, December 09, 2007

Aku ada blog baru Genshiken!!

Sunday, December 09, 2007
Aku buat blog baru ni, http://genshiken-manga.blogspot.com

asalnye aku nak buat groups macam naruto / bleach manga tu tapi restriction banyak sangat la. sakit jiwe nak clone akaun banyak2.

sebab aku buat blog baru ni yelah nak letak online manga genshiken. sebabnye yelah site vimanga.ru yang aku selalu download manga tu down la plak hostinye.

disebabkan Genshiken ni manga yang best sangat, so aku nak la ramai kengkaum malaysia ni bace.. art best, cite pun best. tak caya bace le..

aku nak upload berperingkat2. sikit2 dulu. maybe guna imageshack kut, sebab blogger punya sistem upload image susa la nak baca kalau resolusi besar.

harap2 imageshack tak kantui la..

aku jugak akan letak fail cbr kat zshare.. so kalau kantui pun bolela download fail asal dia kan?

0 komen:

Berita - Video - Web berkaitan

World Tech News

In-Tech Central News