Segalanya yang wujud di sudut kedengkian & ketidakpuasan hati. Penulis mengarang berdasarkan fakta agak-agak, khabar angin, cerita kawan-kawan dan dibandingkan dengan pengalaman hidup yang selama ini susah & melarat.



Sunday, December 24, 2006

warning dari firefox myths

Sunday, December 24, 2006
[Listening to: Keine Lust - Rammstein (3:42)]

baru semalam aku tulis pasal firefox myths dan letak sebahagian dari isi kandungan website tu ke dalam blog nih.

Tak lama aku dapat email pasal annonymous comment dari pengarang (?) website tu memberitahu bahawa aku tak boleh copy isi kandungan website diaorang?

Macam la haram!

diaorang buat fakta ni.. promot kat orang tapi tak bagi orang guna (partially) apa yang diaorang tulis. Link boleh pulak!

Subj: 6 11:36:19 AM
Date: Sun, Dec 24, 2006 at 11:36 AM
From: anonymous-comment@blogger.com
----------------------------------------------------------------
No part of the Firefox Myths page is allowed to be copied. Remove everything but the link:

http://www.FirefoxMyths.com

--
Posted by Andrew K to Blog Macam Haram at 12/24/2006 11:36:19 AM


Pukimak.. diaorang tak tau ke aku sikit punya susah nak copy paste artikel tuh? Blogger default editor reject preformatted coding.. bila pos jadik macam haram! aku nak copy dari page source pun susah. so aku copy page tu masukkan ke dalam FCK editor (website member aku) semantara untuk dapatkan format yg betul! SUSAH TAU PROSES NIH!

aku secara terbuka menyokong apa yang ditulis oleh website tuh.. Firefox macam haram!! diaorang warning pulak.. aku bukan just copy paste.. aku siap bagi SEJARAH penggunaan browser aku sendiri! Pukimak betul la.. Mampus aku tak sapot diaorang lagi dah lepas nih!

boleh belah la.. macam la aku nak buang balik.. kalau aku senang aku edit.. kalau x senagn Tarak! pegi mampus la..

0 komen:

Berita - Video - Web berkaitan

World Tech News

In-Tech Central News