Segalanya yang wujud di sudut kedengkian & ketidakpuasan hati. Penulis mengarang berdasarkan fakta agak-agak, khabar angin, cerita kawan-kawan dan dibandingkan dengan pengalaman hidup yang selama ini susah & melarat.



Sunday, December 24, 2006

Paid to surf - HYIP.. apa semua ni? betul ke tipu?

Sunday, December 24, 2006
[Listening to: Morgenstern - Rammstein (3:59)]

Cubalah ini program mudah untuk menambah pendapatan dengan hanya membaca e-mail sahaja Apa yang anda perlu lakukan ialah dengan membuka e-mail setiap hari dan lepas itu klik pada semua ad banner dan hasil anda akan memdapat wang pada setiap klik yang anda lakukan.walaub agaimanapun untuk memdapat wang lebih banyak lagi anda perlu mencari reffrel link, dengan mendaftar programs ini dibawah laman web anda joinlah sekarang.

Lupakan programs MLM yang merumitkan. Cubalah yang ini, iaitu HYIP programs dengan starting modal yang rendah Cuma $1 (RM3.80) hinggalah beberapa banyak yang ada mahu bergantung pada plan. Saya pasti anda akan mendapat jumlah wang yang banyak jika anda terus berusaha. Sertailah programs ini jika anda berasa yakin dengannya.

Untuk keterangan lanjut sila klik link dibawah:


Banyak sungguh aku jumpak kat mana2 forum pun. Semua orang target kalau ada yg klik link yg diaorang bagi.. (lengkap dengan rujukan akaun diaorang) diaoranga akan dapat referral commision.. ceh..

betul ke semua ni? macam tipuuuu je? benda2 macam ni banyak dalam online.. tapi yg orang betul pun ada.. bukan orang lain.. kengkadang kengkawan jugek. semua nak cepat kaya, diaorang ni berusaha sungguh2.. memang patut la jadik kaya - tapiii.. patut ke jadik kaya hasil menyelewengkan pemahaman orang lain,? terutamanya orang baru dengan internet - kurang berpengalaman hal2 macam ni? (tapi yg promot benda2 mcama ni tak semsestinya orang lama.. banyak jugak yg tau pasal komputer sikit2 je.

Persoalannya sekarang.. betul ke benda2 macam ni bole buat duit? haa.. senang cerita rujuk je Wikipedia. ingatlah.. wikipedia adalah rakan anda.. bukan google atau yahoo. sebabnya wikipedia adalah laman info yang diawasi isi kandungannya.. Google & yahoo hanyalah search engine.. hasil mereka boleh mengelirukan kepada mereka yg kurang arif menilau isi kandngan carian.

so.. kepadsa mereka yang baca iklan pasal HYIP atau get paid to Surf sila la ambik perhatian. bekalkan diri anda dengan ilmu sebelum jadik mangsa!! ini semua skim haram jadah penipu semuanya!

link:


0 komen:

Berita - Video - Web berkaitan

World Tech News

In-Tech Central News