Segalanya yang wujud di sudut kedengkian & ketidakpuasan hati. Penulis mengarang berdasarkan fakta agak-agak, khabar angin, cerita kawan-kawan dan dibandingkan dengan pengalaman hidup yang selama ini susah & melarat.



Thursday, December 21, 2006

Siap akhirnya blog aku!!

Thursday, December 21, 2006
[Listening to: Pehli Pehli Baar Mohabbat Ki - Sirf Tum (7:36)]

Hahahahahahahahahaha!!

Siap juge akhirnye blog aku. Pening jugak aku nak edit. Tambah Iklan lagi! Takde iklan mana nak idup beb, tengok TV Astro yang kena bayar tu pun diaorang letak iklan.

Jadilah peminat setia aku woii! aku gerenti hari hari puas baca luahan rasa syahdu aku ni. Mana tak syahdu, time ni aku tengah dengar lagu hindustan. Pukimak.. mana pegi list lagu aku yang lain?

Sekali sekala dengar hindustan best jugak!

Tapi cerita DON aku tengok macam gampang la. menyampah aku rasa. Pelakon Malaysia buat tunjuk muka je. Lage Raho Munna Bhai jugak yang best!

0 komen:

Berita - Video - Web berkaitan

World Tech News

In-Tech Central News