Segalanya yang wujud di sudut kedengkian & ketidakpuasan hati. Penulis mengarang berdasarkan fakta agak-agak, khabar angin, cerita kawan-kawan dan dibandingkan dengan pengalaman hidup yang selama ini susah & melarat.



Thursday, December 21, 2006

Semua orang sibuk pasal internet income

Thursday, December 21, 2006

Runsing aku semua orang sibuk pasal internet income, generate money, online advertising.. macam macam lagi ler..


runsing betul2 punya ni!


start Khairi Irfan tu jadik jutawan macam macam orang sibuk nak jadi macam dia jugak. Kaye jugak ke akhirnye diaorang tuh? Yang aku rasa la Irfan tu kaye sebab jual buku "rahsia jutawan terbongkar" (terbongkang?) dan jugak buat seminar (yang kena bayar ratus ratus woo $$$) tu la.


aku tengok website dia biase je.. macam la gampang.


Tapi masalahnya aku pun rasa nak jugak duit nih. Ape taknye.. kalau tulis saje2 tetibe dapat duit Ok what..?


Korang nak kata aku mata duitan kate le.. pegi mampos la.. sape taknak duit? duit haram lagikan orang bawak makan ini pulak duit free!


Hidup pengiklanan internet. sapa sapa yang memang dah amsak tu buat dono je la.. jangan klik apa-apa iklan kalau ada kat bawah tuh!


Tags: , , ,


0 komen:

Berita - Video - Web berkaitan

World Tech News

In-Tech Central News