Segalanya yang wujud di sudut kedengkian & ketidakpuasan hati. Penulis mengarang berdasarkan fakta agak-agak, khabar angin, cerita kawan-kawan dan dibandingkan dengan pengalaman hidup yang selama ini susah & melarat.



Sunday, December 31, 2006

Aku raya sorang sorang!

Sunday, December 31, 2006
Hmm apa nak buat ni..? Mak aku tahun ni Raya Haji kat kampung. Abang aku datang ambik semalam. Abah aku still ade kat rumah, tengahari ni abang aku lagi sorang ambik.

Aku bila dengar kata nak raya kat kampung asal family aku, terus rasa tak best je. kanpe, kat kampung ni ramai sangat saudara-mara & adik beradik sepupu semua.

Sigh.......... lemas jugak sekali jumpa ramai2. klau banyak duit tak apa. ataupun bawak kereta besar ke, ada la semangat sikit.

satu lagi yang diaorang akan sibuk tanya iayalah; "Bila nak kahwin?"

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu....

takpelah.. aku makan KFC aje la hari ni. Takde ape kat rumah!

Semalam ade la mak aku tinggalkan ketupat & gulai ayam, dah setel pun. kawan2 ramai.. jamu diaorang semalam - sekali sekala. selalu diaorang datang rumah aku makan ketupat daun palas. Tahun ni ingatkan takda rezeki dah, tapi dapat juga akhirnye!

rezeki diaorang la tu.

0 komen:

Berita - Video - Web berkaitan

World Tech News

In-Tech Central News